Subscriu-te amb un lector

IX


Un bloc de notes
El meu cap son fulls quadriculats en blanc
On els omplo amb tinta des de que em vaig adonar que res tenia sentit
Somio amb allò, m'obsessiono amb això...
Objectius,il·lusions, motius per a continuar amb la vida
Els apunto al meu cap
Per a no oblidar per a que he de viure
La llista ja comença a pesar i a ser massa extensa
És normal, ni tan sols recordo la frase anterior
Tot lo acumulat a la llista hi porta temps
I hi perdurarà
No estic capacitat, ni es possible realitzar-ne alguna
Ara me'n dono conte
Cada cop que obro aquesta maleïda llibreta no hi soc del tot
No és una llista d'objectius
Són els fracassos dins del meu cap
Els que me creat, i tots els que se del cert que vindran
Tot ho escric aquí
Tot és un fracàs
O és que l'objectiu de tot és que un mateix vegi i predigui el seu propi fracàs?
Això no és possible
Foc al bloc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada