Subscriu-te amb un lector

V


Ennuvolat
Estic ennuvolat
El meu cap es fugisser
La meva consciència va i be
Miro fixament i els ulls compensen a desenfocar
De cop no hi soc
Com boira, el meu cap s'escampa
Recorre tots els passadissos i travessa la porta per la petita escletxa que hi ha a sota
Lluita contra les corrents fredes i contra els aires condicionats
Segueix per els carrerons obscurs
Impregnant a la gent d'humitat i rosada
Arriba a la teva finestra
T'observa plàcidament, la llum de la lluna il·lumina i ho fa bonic
Es l'únic núvol que hi ha sota el cel estrellat
Vol tapar-te i ajudar-te
S'aferra de valor i es fa negre, dens i fort
I es decideix
Entra per la escletxa
Quan i te un peu, de dins teu surt un fort llampec
I el fa tronar, i ploure
De cop surt i es dissol
S'escampa, com la boira
I cobreix tot el cel amb una manta suau i esponjosa
Dona sensació de tranquil·litat
A poc a poc va tornant, al meu cap
I per desgracia recobro la consciencia
Fins que no torni a pedregar
Continuaré ennuvolat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada